Budowa wizerunku firmy – czy to się opłaca?

Firmy kształtują swój wizerunek wśród klientów i środowiska biznesowego, a dzięki świadomemu wykorzystaniu instrumentów public relations mogą tworzyć…

Jak korzystać z social mediów w branży IT – wywiad z Moniką Czaplicką

Wywiad z Moniką Czaplicką - wykładowcą, autorką książki „Zarządzanie Kryzysem w Social Media”, założycielką agencji Wobuzz, bloga czaplicka.eu…

Google AdWords – jak korzystać, by najwięcej zyskać?

Google AdWords to świetne narzędzie reklamowe. Ale, jak wszystko, ma swoje wady i zalety. Aby z niego korzystać,…

Cyberatak na bankowość internetową, co zrobić? – porada prawna

Ilość cyberataków na bankowość internetową nieustannie rośnie. Instytucje finansowe wkładają coraz więcej wysiłku w ochronę powierzanych im pieniędzy.…

Raport – jakość zakupów online w Polsce

Jak wynika z badania przeprowadzonego na początku maja br. przez Lizard Media, firmę specjalizującą się w e-commerce, prawie…

Czy e-sklepy korzystają z AdWords?

O sile reklamy można pisać wiele. Jednak faktem jest, że w różnym stopniu każda reklama ją posiada. Reklama…