Transformacja cyfrowa w bankowości

Otwarta bankowość, pojawienie się nowych technologii i rosnące oczekiwania klientów – to nowe wyzwania dla sektora bankowości, na…

Wpływ technologii na pracę magazynów w okresie zimowych wyprzedaży

W okresie wzmożonych zakupów firmy logistyczne potrzebują pracowników tymczasowych, aby sprostać wymaganiom klientów. W sytuacji, gdy czas jest…

Orange: startupy i ich innowacyjne pomysły

Niemal 250 przeanalizowanych projektów, 15 start-upów w trakcie akceleracji, pilotaże i wdrożenia innowacyjnych rozwiązań m.in. w obszarze monitoringu…

Fujitsu wykorzystuje AI do zabezpieczenia systemów kas samoobsługowych

Fujitsu wraz z wiodącą europejską siecią hipermarketów testuje system wykorzystujący sztuczną inteligencję do zabezpieczenia systemów kas samoobsługowych. Straty…

Kontel zostaje dystrybutorem produktów Sharp

Sharp Electronics CEE ogłosił współpracę z firmą Kontel, doświadczonym dystrybutorem rozwiązań telekomunikacyjnych i audio-video. Dzięki podpisaniu umowy Kontel zyskał…

Rynek Digital Signage w Polsce rośnie

Taki trend można zaobserwować nie tylko rozglądając się po ulicach i galeriach handlowych, ale także śledząc ofertę rozwiązań…

Also kupuje ABC Data

Also Holding przejmie spółkę ABC Data S.A. oraz ABC Data Marketing Sp. z o.o. Przejęciu przez holding zostaną…

W 2019 wydamy ponad 20 mld USD na stworzenie nowej rzeczywistości

Zamknij oczy i wyobraź sobie ekskluzywny butik, którego centralnym punktem jest twoja kanapa. Na półkach produkty z całego…

Cyberprzestępcy nie odpuszczą nawet Mikołajowi

Święta to czas wzmożonej aktywności nie tylko złodziei kieszonkowych, ale także cyberprzestępców. Coraz więcej prezentów kupujemy bowiem w…

Przedświąteczna gorączka danych

Do Wigilii Bożego Narodzenia pozostał już tylko tydzień. Ten czas spotkań z rodziną i długich rozmów przy suto…

DISKUS Polska dystrybutorem rozwiązań ESSE ProTect Lock

DISKUS Polska Sp. z o.o. podpisał umowę dystrybucyjną z wrocławską firmą ESSE Sp. z o.o. Od tego momentu…

Retail Show: Targi wyposażenia sklepów – relacja

W dniach 14 i 15. listopada we warszawskim Centrum Expo XXI odbyły się dziewiąte już targi Retail Show.…

Podążając po śladach klienta – rosnąca rola analityki w branży handlowej

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez SAS, Intel oraz Accenture Applied Intelligence, największą korzyścią wynikającą z wdrożenia rozwiązań…

20 proc. klientów robi zakupy pod wpływem digital signage

Już 70 proc. konsumentów zwraca uwagę na reklamy emitowane na nośnikach cyfrowych, a 20 proc. dokonuje pod ich…

Think global, act local – jak trendy w e-commerce zmieniają polskie firmy?

Nie ulega wątpliwości, że kupowanie przez Internet cieszy się coraz większą popularnością. W związku z tym, coraz więcej…

Istotna rola technologii RFID we współczesnym handlu detalicznym

Technologia identyfikacji radiowej RFID odgrywa coraz ważniejszą rolę przy wsparciu wielokanałowego handlu detalicznego. Dlaczego? O tym mówi Jacek…

Relacja klient – marka. Co zyskuje na znaczeniu?

Rosnące oczekiwania klientów dotyczące jakości obsługi, cen czy możliwości personalizacji produktów to ważne trendy, które odgrywały i nadal…

Microsoft nawiązał współpracę z CCC

CCC – jeden z liderów europejskiego rynku handlu detalicznego obuwiem i Microsoft zawarli porozumienie o partnerstwie w zakresie…

Cyberbezpieczeństwo ważnym argumentem sprzedażowym

Już nie tylko cena czy jakość produktu wpływają na decyzje konsumentów o wyborze sprzedawcy. Badania Capgemini pokazały, że…

Demony RODO a fizyczne zabezpieczenie dostępu do szaf serwerowych

Czy firmy aby na pewno kojarzą RODO/GDPR z bezpieczeństwem, prywatnością, ochroną czy może raczej z niezrozumiałym, skomplikowanym, biurokratycznym…

Nowe technologie zrewolucjonizują handel

Współczesny konsument płynnie migruje pomiędzy różnymi kanałami zakupowymi. Dlatego integracja sprzedaży tradycyjnej z internetową i kanałem mobilnym jest dziś jednym…