Sprzedaż

Mondelez inwestuje 40 mln USD w AI. Koszty marketingu mają spaść o 50 proc.

Koncern Mondelez inwestuje ponad 40 milionów dolarów w autorskie narzędzie generatywnej AI, rozwijane we współpracy z Publicis i Accenture, aby…

Sprzedaż wartości w IT: skuteczna komunikacja w modelu usług zarządzanych

Era informatycznego „strażaka”, wzywanego jedynie do gaszenia technologicznych pożarów, nieuchronnie dobiega końca. Model biznesowy break-fix, w którym firma…

Sprzedaż chmury: Od cech technicznych do korzyści biznesowych

Polski rynek chmury obliczeniowej dynamicznie rośnie, a jego wartość do 2029 roku ma sięgnąć blisko 13 mld zł,…

Jak odpowiednie oprogramowanie CRM może zwiększyć sprzedaż w B2B

W realiach wielu firm B2B proces sprzedaży to chaos, w którym kluczowe informacje o klientach giną w gąszczu…

Jak AI cicho zmienia działy zakupów

W działach zakupów trwa cicha rewolucja, napędzana przez sztuczną inteligencję, która przekształca je z centrów kosztowych w strategiczne…

AI w sprzedaży nie zastąpi handlowca. Uczyni z niego superbohatera

Wbrew obawom, że AI zautomatyzuje sprzedaż, jej integracja z systemami CRM okazuje się największym wsparciem dla handlowców od…

Zaufanie w sprzedaży IT? To nie miękka sprawa, tylko twardy wynik

Zespół sprzedażowy bez zaufania działa wolniej, mniej skutecznie i częściej gra na alibi niż na wynik. W rozproszonym…

Sprzedaż bez handlowca? Dlaczego AI wciąż potrzebuje ludzi

Agenci AI coraz śmielej wchodzą do świata sprzedaży, oferując coś więcej niż automatyzację – realne wsparcie w planowaniu…

AI w sprzedaży – badanie Panasonic ujawnia starcie IT z HR

Generatywna sztuczna inteligencja (GenAI) rewolucjonizuje sprzedaż, obiecując średni wzrost o 38% w ciągu roku, jak wynika z najnowszego…

Apple Vision Pro – nowoczesna technologia, która nie chce się sprzedać

Apple Vision Pro, jeden z flagowych produktów firmy w segmencie rozszerzonej rzeczywistości, nie spełnia oczekiwań sprzedażowych. Od swojej…

Zmiany w kadrze zarządzającej Komputronik S.A. – firma stawia na omnichannel

Komputronik S.A. ogłosił istotne zmiany w swojej strukturze organizacyjnej, integrując działy sprzedaży internetowej, stacjonarnej oraz obsługi klienta z…

Sprzedaż iPhone nurkuje najniżej od początku pandemii, ale Apple ma już plan

Apple ujawniło największy spadek sprzedaży iPhone'ów od początku pandemii, co rzuca światło na wyzwania, przed którymi stoi ten…

5 pytań do… Tomasza Wawrzynów, Spartavity

Tomasz Wawrzynów, Dyrektor Generalny w firmie Spartavity, odpowiedział na 5 pytań o lojalności klientów w biznesie i o…

W Warszawie powstał pierwszy poza Chinami specjalny salon Xiaomi. Producent rozważa otwarcie kolejnych

Nowy Mi Store w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia to jedyny taki koncept poza Chinami. To nie tylko sklep, lecz także…

PRACA 2035: najnowsze badanie Citrix ukazuje przyszłość pracy opartą na sztucznej inteligencji

Citrix Systems, Inc. przez rok badał globalne wzorce pracy i plany, by zrozumieć, jakim ulegnie ona zmianom i…

Euler Hermes: Optymizm co do stałego odbicia w konsumpcji, także w Polsce, jest przedwczesny

Sprzedaż detaliczna to nie konsumpcja, a odbicie konsumpcji nie ma charakteru stałego i nie zmierza w prosty sposób…

Polski kryzys jest dziwny: po dwóch miesiącach spadku wynagrodzenia znów rosną

Przeciętne wynagrodzenia w ciągu dwóch miesięcy spadły o 371 zł. Teraz znów rosną, w lipcu o 92 zł,…

Bazooka FED: Strzał o dalekim zasięgu

3 marca stopa docelowa funduszy federalnych wciąż znajdowała się na poziomie 1,75%, podczas gdy bilans Rady Rezerwy Federalnej…

Etykiety RFID i technologia RFID od podstaw

RFID to akronim pochodzący od angielskich słów Radio-Frequency Identification. Genialna w swej prostocie technologia RFID wykorzystuje fale radiowe…

Fitch podtrzymał prognozy wzrostu PKB Polski

Agencja Fitch Ratings podtrzymała prognozę wzrostu PKB dla Polski na poziomie 4,2% w 2019 i na 3,5% w…

Wpływ nowych technologii na rozwój omnichannel

Współcześni konsumenci oczekują sprawnego procesu zakupowego przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Coraz więcej kupujących…

W walce o klientów sklepy muszą łączyć zalety sprzedaży stacjonarnej i internetowej

Dziś już coraz rzadziej się mówi, że sklepy tradycyjne są zagrożone przez e-commerce. Coraz popularniejsza jest za to…