• Zobacz:
  • Sztuczna inteligencja
  • Wdrożenie
  • Rozwiązania programowania
  • Branża IT
Brandsit
  • English
Powiadomienia Więcej
toggle-offCreated with Sketch Beta. toggle-onCreated with Sketch Beta.
  • Aktualności
  • Artykuły
  • Dane
  • Opinie
BrandsitBrandsit
toggle-offCreated with Sketch Beta. toggle-onCreated with Sketch Beta.
Szukaj
  • Kategorie
    • Aktualności
    • Artykuły
    • Dane
    • Opinie
  • Personalizacja
    • Polecane
    • Zakładki
    • Historia
    • Preferencje
Obserwuj
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Meta
AIAktualnościTechnologia

Sztuczna inteligencja bez OpenAI? Meta i IBM idą własną drogą

Izabela Myszkowska
6 grudnia, 2023
HPE
AIAktualnościChmuraKanał sprzedażyTechnologia

HPE stawia wszystko na jedną kartę? Zmiana strategii u chmurowego giganta

Klaudia Ciesielska
4 grudnia, 2023
nauka, lód, sztuczna inteloigencja, góra lodowa
AIAktualnościInnowacjeTechnologia

Jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje badania Antarktydy -Przełom w monitorowaniu gór lodowych

Klaudia Ciesielska
4 grudnia, 2023
Amazon, magazyn
AIAktualnościTechnologia

Amazon pokazał swojego chatbota AI

Izabela Myszkowska
30 listopada, 2023
sztuczna inteligencja, ai, superinteligencja, openai
AIAktualnościTechnologia

Polski sektor publiczny i sztuczna inteligencja: współpraca, nie konkurencja – raport SoDA

Newsroom BrandsIT
29 listopada, 2023
f1, formuła 1
AIAktualnościTechnologia

Sport z technologiczną tożsamością – Formuła 1 pojechała z wsparciem AI

Newsroom BrandsIT
27 listopada, 2023
ChatGPT, sztuczna inteligencja
AIArtykułyTechnologia

Ochrona danych w świecie GPT: Jak unikać powszechnych błędów?

Izabela Myszkowska
25 listopada, 2023
Sam Altman, OpenAI
AIAktualnościTechnologia

Sam Altman wchodzi drugi raz do tej samej rzeki i wraca do OpenAI

Newsroom BrandsIT
22 listopada, 2023
Comarch, ChatERP
AIAktualnościTechnologia

Gdy AI spotyka ERP – Comarch zapowiada ChatERP

Newsroom BrandsIT
21 listopada, 2023
praca, kompetencje cyfrowe
AIAktualnościTechnologia

Jak sztuczna inteligencja wpłynie na rynek pracy? – 6 prognoz od ekspertów Salesforce

Izabela Myszkowska
21 listopada, 2023
dell
AIAktualnościTechnologia

Dell zrywa z tradycją i zawiera sojusz z Hugging Face. Czy to początek ery prywatnej sztucznej inteligencji?

Izabela Myszkowska
21 listopada, 2023
Sam Altman, OpenAI
AIAktualnościTechnologia

Sam Altman, zwolniony przez OpenAI, teraz zasili szeregi Microsoft

Klaudia Ciesielska
20 listopada, 2023
hpe
AIAktualnościTechnologia

HPE i NVIDIA przedstawiły wspólne superkomputerowe rozwiązanie AI dla dużych organizacji i instytucji rządowych

Izabela Myszkowska
17 listopada, 2023
Sztuczna inteligencja
AIAktualnościRozwój biznesuTechnologia

Uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja najważniejszymi technologiami dla biznesu według raportu KPMG

Klaudia Ciesielska
16 listopada, 2023
sztuczna inteligencja, ai, superinteligencja, openai
AIAktualnościTechnologia

OpenAI w pogoni za superinteligencją: potrzeba funduszy i wsparcia Microsoftu

Newsroom BrandsIT
16 listopada, 2023
sztuczna inteligencja, technologia,
AIAktualnościRozwój biznesuTechnologia

Badanie EY: Polskie firmy stawiają na AI i indywidualizację rozwiązań

Izabela Myszkowska
14 listopada, 2023
technologia, pieniądze, wydatki na IT, architektura IT
CyberbezpieczeństwoAIAktualnościChmuraKanał sprzedażyTechnologia

Europejska rewolucja cyfrowa – wydatki na IT niezależne od ekonomicznych wyzwań

Izabela Myszkowska
13 listopada, 2023
Sztuczna inteligencja, praca
CyberbezpieczeństwoAIAktualnościTechnologia

Prawdziwa cena postępu – Sztuczna inteligencja i jej wpływ na bezpieczeństwo online

Izabela Myszkowska
13 listopada, 2023
mózg, sztuczna inteligencja
AIAktualnościTechnologia

Chiny chcą “zatroszczyć się” o AI i nawołują do współpracy inne kraje

Newsroom BrandsIT
9 listopada, 2023
Chatgpt
AIAktualnościTechnologia

W stronę personalizowanej AI: OpenAI rysuje przyszłość chatbotów

Klaudia Ciesielska
8 listopada, 2023
AI, serwer, sztuczna inteligencja
TechnologiaAIAktualnościInfrastruktura

Elastyczne rozwiązania serwerowe w erze sztucznej inteligencji (AI)

Jakub Staniec
7 listopada, 2023
Brandsit
  • Redakcja
  • Reklama
  • Preferencje

© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Regulamin
  • Polityka prywatności

Tematy

  • Sztuczna inteligencja
  • Programy partnerskie
  • Wydarzenia
  • Case study
  • M&A
  • Zrównoważony rozwój
  • Rozwiązania sieciowe
  • Nauka
  • Rynek AV
  • Transformacja cyfrowa
Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?

Not a member? Sign Up