Ciemna strony sprzedaży w Walentynki

Miłośnicy Walentynek na całym świecie szykują się do celebrowania święta miłości. Niezależnie do tego czy traktujemy dzień Świętego…

Znalezienie prawdziwej okazji to wyzwanie dla klientów e-commerce

Noworoczne wyprzedaże na dobre wpisały się w kalendarz polskich handlowców. Jeszcze przed Sylwestrem sklepy stacjonarne i internetowe kusiły…

Co łączy sezon grypy z sezonem wyprzedaży?

Pierwszy tydzień stycznia to w przychodniach dwukrotnie więcej zgłoszonych przypadków grypy i infekcji niż w poprzedzającym go ostatnim…

Co najmocniej wpływa na wzrost sprzedaży online?

Firma Salesforce postanowiła odpowiedzieć na to pytanie analizując dane pobrane bezpośrednio z systemów obsługujących klientów na całym świecie.…

Podczas tegorocznego Black Friday średnie obniżki cen sięgnęły 4 proc.

Informacjami reklamowymi o atrakcyjnych promocjach na Black Friday polscy konsumenci byli zarzucani już od początku listopada. Z badania…

Black Friday i Cyber Monday online – promocje? Tylko w teorii

Efekt „Black Friday” sprawdził się po raz kolejny. Specjaliści ITMAGINATION przeanalizowali za pomocą uczenia maszynowego i big data…

Black Friday: w USA taniej niż w Polsce

Wielkie święto wyprzedaży, które przywędrowało ze Stanów Zjednoczonych, cieszy się w Polsce rosnącą popularnością. W ostatni piątek listopada ruch…

Jak sprzedajemy w Internecie? Analiza przed czarnym piątkiem

Wielkimi krokami zbliża się coroczne zakupowe szaleństwo, także w Internecie. Na kilka dni przed black friday i cyber…

Black Friday – czy Twój biznes jest gotowy na ten dzień?

Miłośnicy zakupów na całym świecie szykują się na zakupowe „szaleństwo” związane z przecenami, które pojawią się dokładnie w…

Jak bezpiecznie kupować online?

Black Friday, który w tym roku wypada 29 listopada, rozpoczyna na dobre gorączkę świątecznych zakupów. Jest to nie…

Deloitte: polska rodzina przeznaczy na święta średnio 1 521 zł

Boże Narodzenie to szczególny okres również dla handlu. Czy w tym roku Polacy będą kierować się chłodną kalkulacją,…

Buduj swój biznes z Bitdefender

Globalna sieć 500 milionów maszyn czyni z Bitdefendera największego dostawcę bezpieczeństwa na świecie. Antywirus Bitdefender wykrywa, analizuje i…

Black Friday, czyli wyzwanie dla całej branży e-commerce

Dni wyprzedażowe w dużej mierze niosą za sobą szereg wyzwań, przed którymi staje branża e-commerce. Trudno oczywiście przewidzieć…

Promocje w Czarny Piątek – sklepy już liczą przychody, ale również straty

Nadchodzące wyprzedaże z okazji Czarnego Piątku, w tym roku przypadającego na 29 listopada, od paru lat zyskują popularność…

Zakupy online robimy w pracy

Polacy coraz chętniej kupują w sklepach internetowych. Serwis Ceneo.pl przeanalizował ponad 3 mln ankiet, które Polacy wypełnili w ostatnim roku…

Ukraińska spółka współpracuje z twórcami polskiej aplikacji

Rynek e-marketingu znajduje się w stanie permanentnego rozwoju. Za zmianami z powodzeniem podążają także ukraińskie grupy medialne. Wśród…

Wpływ technologii na pracę magazynów w okresie zimowych wyprzedaży

W okresie wzmożonych zakupów firmy logistyczne potrzebują pracowników tymczasowych, aby sprostać wymaganiom klientów. W sytuacji, gdy czas jest…

KPMG: Polacy czekają z zakupami do wyprzedaży

Polacy najchętniej korzystają z promocji posezonowych, wyprzedaży poświątecznych i noworocznych oraz promocji oferowanych przez sprzedawców w ramach Czarnego Piątku.…

Cisi bohaterowie okresu przedświątecznego

Okres przedświąteczny to czas wzmożonych przygotowań. Zakupy na żądanie mają wpływ na zwiększenie oczekiwań kupujących, którzy chcą szybko…

Najpopularniejsze prezenty przed Świętami nawet o 100 proc. droższe

Polacy deklarują, że prezenty chcą kupować wcześniej, a nie czekać z nimi do ostatniej chwili. Jak wygląda to…

Przedświąteczna gorączka danych

Do Wigilii Bożego Narodzenia pozostał już tylko tydzień. Ten czas spotkań z rodziną i długich rozmów przy suto…