Chmura z własnym IQ

Sztuczna inteligencja coraz mocniej przenika do świata dedykowanych biznesowi usług IT. Abstrahując od coraz bardziej inteligentnych chatbotów, przewidywania…

InteliWISE: Sprzedaż kwartalna zwiększyła się o 52 % w porównaniu do II kwartału 2019

O ponad 52% wzrosły przychody grupy kapitałowej InteliWISE w II kwartale bieżącego roku w porównaniu do analogicznego okresu…

Sztuczna inteligencja staje się bezczelna. Kto jest temu winien?

Ciężko dziś myśleć o postępie, wykluczając krnąbrne dziecko technologii i kogniwistyki – sztuczną inteligencję. Czy stworzenie syntetycznego życia…

Pandemia koronawirusa napędza wdrażanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta

Już ponad połowa konsumentów podczas kontaktów z dostawcami usług i towarów wchodzi w interakcje ze sztuczną inteligencją. Wybuch pandemii koronawirusa znacznie…

Wyniki finansowe Grupy LiveChat Software: 76,1 mln zł zysku

“Pomagać ludziom i firmom lepiej się komunikować i wyrażać siebie” (Help People and Businesses communicate better and fully…

Chatbot może przynieść miliony dolarów oszczędności. Ale trzeba uważać, żeby nie zamienił się w rasistę

Na technologicznej mapie świata chatboty nie pojawiły się w tym roku - o uwagę odbiorców walczą od dobrych…

Genesys wybiera KODA Bots

Genesys to globalny gracz, który rocznie obsługuje ponad 70 miliardów interakcji klientów w ponad 100 krajach i umożliwia…

Infobip wraz z WhatsApp pomagają w walce z koronawirusem

Okazuje się, że w dobie pandemii COVID-19, publiczne i rządowe organizacje ochrony zdrowia stoją przed wyzwaniem szybkiego dostarczania…

Marketing vs. recesja – strategia marketingowa w okresie pandemii

Z myślą o wszystkich, którzy dziś czują się zdezorientowani i poszukują alternatywnych możliwości działania oraz metod komunikacji, eksperci…

Prognozy Oracle dla chmury na rok 2020

Współczesne chmury korporacyjne wciąż się rozwijają, a przedsiębiorstwa muszą rozwijać się razem z nimi, adoptując model chmury nowej generacji. Oracle…

“Porozmawiajmy” – komunikacja z użytkownikami Twojej strony www

Jeśli zastanawiasz się, jak wirtualny świat może pomóc w generowaniu korzyści dla biznesu on-line, ten webinar jest dla…

Emplobot zrekrutuje do Santander Consumer Banku

Santander Consumer Bank nawiązał współpracę z polską spółką Emplocity. W procesie rekrutacji pracowników bank wesprze chatbot rekrutacyjny –…

Rewolucyjna sztuczna inteligencja

Rozwój sztucznej inteligencji (SI) rewolucjonizuje wszystkie branże. Wykorzystanie olbrzymich ilości danych, wydajnych obliczeń i zaawansowanych funkcji automatycznego uczenia wreszcie…

Co najmocniej wpływa na wzrost sprzedaży online?

Firma Salesforce postanowiła odpowiedzieć na to pytanie analizując dane pobrane bezpośrednio z systemów obsługujących klientów na całym świecie.…

Introwertycy wolą rozmawiać z botami, a część z nas omyłkowo bierze je za ludzi

Z chatbotów najczęściej korzystamy podczas zakupów online i przy zgłaszaniu reklamacji – wynika z badania zrealizowanego przez Symetrię…

Sztuczna inteligencja zmienia obsługę klienta. Czy Twoja firma jest na to gotowa?

Klient na pierwszym miejscu, koncentracja na kliencie, strategia ukierunkowana na klienta: to hasła dobrze znane firmom działającym w…

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje biznes

Sztuczna inteligencja będzie mieć kluczowe znaczenie dla biznesu w ciągu kolejnych 3–5 lat – podkreśla Emma Kendrew, specjalistka od AI…

Conversational commerce – czyli co AI wniesie do e-sklepów?

Głosowi asystenci jako doradcy w procesie sprzedaży, nienachalne ale merytoryczne rekomendacje czy szybkie i bezbolesne zwroty nietrafionych zakupów…

Czy w 2047 roku sztuczna inteligencja będzie inteligentniejsza niż ludzie?

W 2029 roku sztuczna inteligencja przejdzie ważny test Turinga i tym samym osiągnie ludzki poziom inteligencji. W 2047 roku…

Sektor bankowy zmienia sposób wykorzystywania danych klientów

Zmiany legislacyjne, w tym kluczowa, wdrożona właśnie dyrektywa PSD2, konkurencja i rosnące oczekiwania klientów motywują sektor bankowy do wdrażania cyfrowych technologii i ściślejszej współpracy z fintechami. Jak…

Jak rozmawiać trzeba z… botem?

Według najnowszego raportu „State of Chatbots 2018” boty obsługują obecnie już 15 proc. zgłoszeń konsumentów na świecie. Spotkamy…