CX

Roboty humanoidalne: USA vs Chiny vs Japonia vs Europa. Analiza strategii 2025

Wyścig o stworzenie pierwszego użytecznego robota humanoidalnego to już nie fantazja, a pole strategicznej rywalizacji technologicznej największych światowych mocarstw. Nie…

Czego chcemy od AI? Salesforce dzieli klientów sztucznej inteligencji na 4 osobowości

Agenci AI coraz szybciej zmieniają sposób, w jaki pracujemy i podejmujemy decyzje, ale ich rola nie kończy się…

Między AI a człowiekiem: Sztuka równoważenia technologii i relacji w CX

Klienci oczekują szybkich, bezproblemowych interakcji, a firmy automatyzują obsługę klienta na masową skalę, pojawia się pytanie: czy technologia…

Zarządzanie CX w Europie kuleje. Co trzeba poprawić?

Ponad 60% ankietowanych szefów działów marketingu twierdzi, iż decyzje konsumentów podejmowane w Internecie zdecydowanie wpłynęły na strategie firm…

Medallia ma nowego wiceprezesa ds. sprzedaży na Europę Wschodnią

Z początkiem roku Marcin Grygielski objął funkcję wiceprezesa do spraw sprzedaży na Europę Wschodnią w firmie Medallia. Będzie on odpowiadał za…

Firmy nie nadążają z przetwarzaniem danych

Już dziś niemal co druga firma (46 proc. badanych przez AIIM) ocenia, że przeciwdziałanie chaosowi informacyjnemu wewnątrz ich…

Waga opinii klientów z sektora B2B – 4 sposoby na poprawę ilości i jakości informacji

Firmy, które na pierwszym miejscu stawiają doświadczenia klientów, wiedzą, że potrzebują wystarczająco dużo informacji zwrotnych, aby przeanalizować opinie…

Ile trwa procedura upadłości konsumenckiej?

Upadłość konsumencka, to według niektórych jedyna droga dla osób, które popadły w problemy finansowe. Proces ten polega na…

Jaki jest poziom CX na rynku napraw elektroniki użytkowej w Polsce?

Zdecydowana większość klientów i sprzedawców przebadanych przez SW RESEARCH pozytywnie ocenia swoje doświadczenia z serwisami elektroniki w Polsce.…

Puste tonery do drukarki – jak je poprawnie utylizować?

Każdy właściciel drukarki powinien odpowiedzialnie podejść do kwestii utylizacji tonerów, które już wypełnią swoje zadanie. Wyrzucanie plastikowych kasetek…

Colt i Atos ogłaszają partnerstwo

Rozwiązanie CCaaS firmy Colt, dostarczające najnowocześniejsze technologie głosowe i chmurowe, zostało w pełni zintegrowane z Cloud Contact Center…

Customer experience, czyli skuteczny sposób na handel w sieci

Coraz szybszy rozwój handlu internetowego wymaga narzędzi umożliwiających tworzenie jak najlepszych doświadczeń klienta. Dlatego UX staje się kluczowym…

Aplikacja mobilna ING Business wyróżniona w konkursie Global Finance

ING Bank Śląski otrzymał nagrodę Best Mobile Banking App w konkursie World’s Best Corporate/Institutional Digital Banks in Central…

Autonomiczny partner kompletacji 2.0

STILL Polska wprowadza na rynek OPX iGo neo - rozwiązanie łączące zalety wyróżnionego nagrodą IFOY „autonomicznego partnera kompletacji”…

Kto może wziąć kredyt konsolidacyjny i na jakich zasadach?

Spłacasz już kilka zobowiązań i potrzebujesz dodatkowych środków? Pomyśl o zaciągnięciu kredytu konsolidacyjnego, który dobrze wpisuje się w…

26 startupów technologicznych rozpoczyna akcelerację u boku MIT Enterprise Forum CEE

26 najbardziej obiecujących startupów pochodzących z regionu Europy Środkowo-Wschodniej rozpoczyna akcelerację w ramach 3. edycji programu MIT Enterprise…

5 najważniejszych korzyści pozycjonowania stron stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych i e-commerce, to jeden z najskuteczniejszych i najtańszych sposobów na promocję biznesu w sieci. Poznaj…

Wózek widłowy elektryczny lepszy od spalinowego? Możliwości, które warto porównać

Spalinowe wózki widłowe przez wielu użytkowników uważane są za najlepsze możliwe pojazdy. Świetnie nadają się do pracy na…

Co najmocniej wpływa na wzrost sprzedaży online?

Firma Salesforce postanowiła odpowiedzieć na to pytanie analizując dane pobrane bezpośrednio z systemów obsługujących klientów na całym świecie.…

Wykorzystanie technologii AI w poprawie customer experience (CX)

Według analizy przygotowanej przez firmę badawczą IDC na zlecenie Liferay, do 2021 r. 30% przedsiębiorstw będzie wykorzystywać sztuczną…

Uczenie maszynowe wkracza do branży bankowej

Wykorzystanie algorytmów uczenia maszynowego może zrewolucjonizować sektor finansowy. Banki coraz śmielej inwestują w systemy chmurowe oraz aplikacje wykorzystujące sztuczną inteligencję…

System WMS – co to jest i jak wybrać najlepszy?

W dzisiejszych czasach funkcjonowanie firm bez wsparcia systemów IT wydaje się już praktycznie niemożliwe. Z tego względu większość…