Medallia

OpenAI i Nvidia: Wielomiliardowa inwestycja w centra danych AI w UK

Liderzy rewolucji AI, OpenAI i Nvidia, kierują swoją uwagę na Wielką Brytanię, wspierając wielomiliardową inwestycję w kluczową infrastrukturę centrów danych.…

Twoje dane są jak Twoje pieniądze – nie daj się z nich okraść

W zeszłym roku liczba użytkowników Internetu w Polsce stanowiła aż 87% całej populacji, jak podaje raport firmy Hootsuite.…

Jak Customer Experience wpływa na postrzeganie placówek medycznych?

Ostatnie dwa lata to szereg ewolucji w różnych obszarach, jednak to przed pracownikami szpitali, przychodni i innych placówek…

Dziś Customer Experience Day. Zastanów się nad doświadczeniami swoich klientów

Konsumenci coraz świadomiej łączą życie w realu z aktywnościami w sieci. W wyniku przeniesienia znacznej większości działań do…

Zaufać klientom – czy to recepta na przetrwanie w kryzysie?

Galopująca inflacja, ograniczenie dostępności surowców oraz napięta sytuacja geopolityczna budują poczucie niepewności zarówno u przedsiębiorców, jak i u…

Medallia stawia na rozwój polskiego zespołu

Firma Medallia rozbudowuje lokalny zespół ekspertów. Współpracę z firmą rozpoczęli Ewelina Ciach oraz Tomasz Korczyński. Medallia specjalizuje się w…

Medallia ma nowego wiceprezesa ds. sprzedaży na Europę Wschodnią

Z początkiem roku Marcin Grygielski objął funkcję wiceprezesa do spraw sprzedaży na Europę Wschodnią w firmie Medallia. Będzie on odpowiadał za…

Waga opinii klientów z sektora B2B – 4 sposoby na poprawę ilości i jakości informacji

Firmy, które na pierwszym miejscu stawiają doświadczenia klientów, wiedzą, że potrzebują wystarczająco dużo informacji zwrotnych, aby przeanalizować opinie…

Jak podnieść poziom obsługi klienta?

Nikt nie był w stanie przewidzieć, że bezpośredni kontakt z zespołem, współpracownikami i klientami zostanie ograniczony na tak…

Handel 2021: Kto utrzymuje się na pandemicznej fali wzrostu a kto zaczął tracić?

Opracowany właśnie przez firmę Medallia – zajmującą się m.in. analizą i doskonaleniem zakupowych doświadczeń klientów – raport The Future…