Głosowanie za pomocą blockchain: hit czy kit?

W okresie od grudnia 2020 r. do lutego 2021 r. trzykrotnie wzrosła w stosunku do poprzedniego roku liczba…

Jak usprawnić audyt wewnętrzny?

W firmach, w których realizuje się działania w myśl filozofii Lean Management, wykonuje się także audyty. Audytorzy regularnie przemierzają…

Elproma: dalsza obsługa sekundy przestępnej UTC to wysokie ryzyko awarii dla IT i Przemysłu 4.0

Polska firma Elproma, producent serwerów czasu, wydała rekomendację dotyczącą wstrzymania obsługi ujemnej sekundy przestępnej UTC. Elproma, będąca członkiem…

Licznik elektromobilności: znaczny wzrost rejestracji BEV i PHEV w I kwartale 2021 r.

Według danych z końca marca 2021 r., w Polsce było zarejestrowanych łącznie 22 291 samochodów osobowych z napędem elektrycznym.…

Teksas uzna bitcoina. Na równi z tradycyjnym pieniądzem

Teksas chce dołączyć do Wyoming i całościowo uregulować status bitcoina i innych kryptowalut. Cyfrowa waluta ma zostać uznana…

Cyfryzacja ochrony zdrowia: Technologiczne wykluczenie nie służy zdrowiu

Jak wynika z raportu „Digital transformation: Shaping the future of European healthcare” firmy doradczej Deloitte, jakość i zakres…

Fotowoltaika: Mój Prąd 3.0 podtrzyma boom?

Wiele osób żałuje, że nie udało im się złożyć wniosku w ramach drugiej edycji programu Mój Prąd. Wspomniana…

Dreame Technology: inteligentne urządzenia do sprzątania domu

Dreame Technology, innowacyjna spółka, której specjalnością są inteligentne urządzenia do sprzątania domu, niedawno świętowała premierę wyróżnionego nagrodą 2021…

Billon i Sygnity będą wspólnie pracować nad rozwiązaniami wykorzystującymi blockchain

Billon Digital Services, spółka z grupy kapitałowej Billon, podpisała umowę współpracy z Sygnity, wiodącym dostawcą rozwiązań do cyfrowej transformacji firm i administracji…

Superszybka ładowarka połączona z magazynem energii przyspieszy rozwój elektromobilności

Zintegrowana z akumulatorem ładowarka do aut elektrycznych umożliwi ładowanie aut z bardzo dużą mocą przy niskich kosztach energii. Dzięki możliwości…

Epson: nowy projektor digital signage z serii Lightscene

Epson wprowadził do oferty nowy, laserowy projektor 3LCD z serii Lightscene, przeznaczony do projekcji digital signage w muzeach,…

Kryzys napędza cyfryzację. Co nowego w handlu?

Cyfryzacja nabiera tempa, również w handlu. Z rozwiązań, które jeszcze kilka lat temu wydawały się jedynie technologicznymi ciekawostkami,…

Warta ubezpieczy smartfony, tablety i smartwatche

Od 1 kwietnia posiadacze smartfonów, tabletów i smartwatchy mogą wykupić ubezpieczenie  Warta Smart Pakiet, które zabezpieczy ich sprzęt…

Ogromny wyciek danych osobowych z Facebooka

Z Facebooka wyciekły dane osobowe ponad 533 mln osób, z czego około 2,5 mln to obywatele Polski. Dane…

Modernizacja infrastruktury serwerowej – jak zrobić to mądrze?

Przejście na model pracy zdalnej wielu przedsiębiorstw zwiększyło zapotrzebowanie na usługi centrów danych oraz chmurowe. Jednocześnie, część organizacji…

Technologia. Po prostu: 5G W BIZNESIE (rozmowa z Sławomirem Pietrzykiem)

O 5G wiele się słyszy, najczęściej w kontekście teorii zakładających, że jest to niebezpieczna technologia bądź argumentów obalających…

Druk 3D nadzieją onkologii

Polscy naukowcy wydrukowali trójwymiarowy model żyły pacjenta ze zmianami nowotworowymi. Dzięki temu lekarzom udało się precyzyjnie i bezpiecznie zaplanować…

Green Cell zaprezentował pierwszy na świecie kabel bezprzewodowy

Bezprzewodowy kabel polskiej marki ładuje baterie oraz przesyła dane z rekordową prędkością i na niezrównaną odległość. GC AirCable…

Polska spółka tworzy inteligentny system do zarządzania energią elektryczną

W ostatnim czasie coraz więcej się mówi o konieczności nadrabiania sporych zaległości w obszarze cyfryzacji i wdrożeń rozwiązań…

Zarządzanie tożsamością i dostępem w firmie – nieodłączny element pracy zdalnej

Automatyzacja procesów biznesowych to jeden z najważniejszych trendów rynkowych ostatnich lat. Jak podaje Deloitte, rynek zautomatyzowanych technologii rośnie…

Boty są w stanie obsłużyć do 40 proc. klientów

W nowej rzeczywistości zdalne kanały kontaktu takie jak call center czy chat na stronie i w social media…