Wydawałoby się, że udzielanie informacji zwrotnej wszystkim kandydatom zaangażowanym w proces rekrutacji to standard w…
Wiele lat spędzonych w różnych korporacjach, podglądania rozmaitych liderów, poszukiwań i przemyśleń w temacie przywództwa…
W każdej firmie przychodzi czas, w którym trzeba zrekrutować nowego pracownika. Proces ten jednak nie…
Żelaznym punktem każdego szkolenia menedżerskiego jest rozwijanie kompetencji zakresie przekazywania informacji zwrotnej. Zwykle prędzej czy…
Menedżerowie z pokolenia X mogą być synonimem sukcesu osiągniętego w Polsce po transformacji ustrojowej. Jednocześnie…
Sprawnie funkcjonujący dział obsługi klienta to ważny element aktywności każdej firmy, która taki dział posiada.…
Międzynarodowa szkoła programowania pozyskała 3,5 mln Euro kapitału podwyższonego ryzyka Serii B, który pozwoli na…
IT Corner to dolnośląski klaster zrzeszający aktualnie ponad 60 podmiotów zaangażowanych w działania na rzecz…
Dbanie o dobry kontakt z klientami i nawiązywanie trwałych, wartościowych relacji biznesowych to klucz do…
W 2001 roku w Stanach Zjednoczonych powstała firma i system Success Factors, autorstwa Larsa Dalgaarda.…
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Sign in to your account