5 cech wyróżniających innowacyjne firmy

Innowacyjność jest jedną z najbardziej istotnych cech w biznesie, ponieważ pozwala ona firmom przyciągać i zatrzymywać klientów, a…

Możliwość połączenia Salesforce i Doxis4 usprawnia obsługę klienta

Nowa wtyczka „Doxis4 SmartBridge for Salesforce” łączy czołowe rozwiązanie ECM z jednym z najpopularniejszych systemów CRM. Dzięki intuicyjnie…

Większość klientów ma zbyt wielkie oczekiwania wobec firm

Z ostatniego badania Salesforce wynika, że 56% klientów widzi konieczność zmiany podejścia firm do angażowania ich w proces…

Sztuczna inteligencja idzie na zakupy

E-commerce jest bardzo dynamicznym sektorem, nie tylko ze względu na ciągłe wzrosty jego popularności. Właściciele i menedżerowie e-sklepów…

Zadowolenie klientów jest już najwyższym priorytetem w działach IT

Na liście priorytetów szefów IT już nie króluje ani bezpieczeństwo informacji ani integracja wykorzystywanych systemów i aplikacji. Dla…

Aż 7 na 10 firm zwiększa wydatki na jakość obsługi klienta

Ostatnie międzynarodowe badanie rynku przeprowadzone przez firmę Salesforce pokazuje rosnące znaczenie obsługi klienta dla utrzymania wysokiej konkurencyjności firm.…

Relacja z konferencji Hewlett Packard Enterprise Discover More 2019

Konferencja HPE Discover More odbyła się 27. marca w Arche Hotel Krakowska we Warszawie, udział w niej wzięło…

W jaki sposób system CRM może wpłynąć na budowanie relacji z klientem?

Dbanie o dobry kontakt z klientami i nawiązywanie trwałych, wartościowych relacji biznesowych to klucz do sukcesu każdego przedsiębiorstwa.…

25 Najlepszych Miejsc Pracy na świecie 2018

15 października 2018 r. Great Place to Work ogłosił tegoroczną listę 25 Najlepszych Międzynarodowych Miejsc Pracy w skali całego…

Usługi finansowe w erze hiperpersonalizacji i ich związek ze sztuczną inteligencją

W dobie rosnącej konkurencji oraz szybkiego rozwoju technologii klienci oczekują intuicyjnych, użytecznych i spersonalizowanych usług finansowych. Dziś, coraz…

Twitter wprowadza fizyczne zabezpieczenia

Twitter dał milionom użytkowników sposób na jeszcze lepsze sposoby ochrony swoich kont przed włamaniami wprowadzając obsługę fizycznych kluczy.…

7 firm z Polski wśród 125 Najlepszych Miejsc Pracy w Europie

Great Place to Work ogłosił doroczną listę 125 Najlepszych Miejsc Pracy w Europie. Wśród wyróżnionych firm znalazło się…

RAPORT: Inteligentna sprzedaż

Raport „State of Sales” to omówienie corocznych międzynarodowych badań nad trendami w sprzedaży, przeprowadzanych przez firmę Salesforce. Ostatnie badanie…

Chmura pełna walorów

Polscy przedsiębiorcy nie wykazują dużego zainteresowanie usługami chmurowymi. Jak zachęcić ich do tego, aby bliżej poznali możliwości cloud…

Sztuczna inteligencja w biznesie – jak zmieni się rzeczywistość biznesowa?

Sztuczna inteligencja (AI) jest już dziś częścią rzeczywistości biznesowej, a w najbliższych latach należy spodziewać się, że w znaczącym stopniu…