• Zobacz:
  • Sztuczna inteligencja
  • Wdrożenie
  • Rozwiązania programowania
  • Branża IT
Brandsit
  • English
Powiadomienia Więcej
toggle-offCreated with Sketch Beta. toggle-onCreated with Sketch Beta.
  • Aktualności
  • Artykuły
  • Dane
  • Opinie
BrandsitBrandsit
toggle-offCreated with Sketch Beta. toggle-onCreated with Sketch Beta.
Szukaj
  • Kategorie
    • Aktualności
    • Artykuły
    • Dane
    • Opinie
  • Personalizacja
    • Polecane
    • Zakładki
    • Historia
    • Preferencje
  • English
  • Redakcja
  • Reklama
Obserwuj
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.
AI, sztuczna inteligencja, technologia
AIAktualnościTechnologia

Chińska odpowiedź na Nvidia A100. Czy Chiny mają szansę na konkurencję z amerykańskim gigantem?

Izabela Myszkowska
31 sierpnia, 2023
AIAktualnościTechnologia

Google Duet AI napisze e-mail za Ciebie

Bartosz Martyka
31 sierpnia, 2023
ChatGPT, openai
AIAktualnościTechnologia

ChatGPT uruchamia wersję Eneterprise

Klaudia Ciesielska
31 sierpnia, 2023
Technologia
AIAktualnościTechnologia

Jak osiągnąć sukces na polskim rynku? 3 filary według Salesforce

Newsroom BrandsIT
30 sierpnia, 2023
Sztuczna inteligencja
AIAktualnościTechnologia

Sztuczna inteligencja w HR – optymalizacja procesów i co dalej?

Klaudia Ciesielska
29 sierpnia, 2023
Sztuczna inteligencja, AI
AIAktualnościTechnologia

Nowa era AI: Jak partnerstwo MediaTek i Meta może zmienić świat Technologii

Newsroom BrandsIT
29 sierpnia, 2023
cyfrowy bliźniak, motoryzacja
AIAktualnościTechnologia

Czy sztuczna inteligencja to “cudowna kuracja” czy pułapka dla przemysłu motoryzacyjnego?

Newsroom BrandsIT
28 sierpnia, 2023
Young Group Coworkers Making Great Business Decisions.Marketing Team Discussion Corporate Work Concept Studio.New Startup Creative Idea Presentation Laptop.People Working Wood Table Documents.Blurred., Orlen
Kanał sprzedażyAIAktualności

Inwestycje w AI w marketingu: Boom czy bańka? Analiza raportu Gartnera

Klaudia Ciesielska
25 sierpnia, 2023
Sztuczna inteligencja, medycyna
AIAktualnościKanał sprzedażyTechnologia

Gartner nie ma wątpliwości – wzrost rynku chipów AI nie jest chwilowy

Klaudia Ciesielska
24 sierpnia, 2023
NVIDIA GEFORCE RTX 2060
AIAktualnościKanał sprzedaży

Nvidia pozamiatała. Ale początek tego sukcesu sięga ponad 10 lat wstecz

Klaudia Ciesielska
24 sierpnia, 2023
WatsonX, IBM
AIAktualnościKanał sprzedaży

Zmierzch Cobola? IBM WatsonX modernizuje starą technologię

Klaudia Ciesielska
23 sierpnia, 2023
procesor podzespoly 960x1000 1
AIArtykułyTechnologia

Ewolucja sztucznej inteligencji – 67 lat rozwoju

Klaudia Ciesielska
23 sierpnia, 2023
Sztuczna inteligencja, cyberbezpieczeństwo, AI
TechnologiaAIArtykuły

Wyzwania AI. Jak w pełni wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji?

Michał Kanownik
22 sierpnia, 2023
Chatgpt, sztuczna inteligencja, openai
AIAktualnościTechnologia

Czy ChatGPT narusza prawa autorskie? New York Times twierdzi, że tak

Klaudia Ciesielska
22 sierpnia, 2023
amazon Prime
Kanał sprzedażyAIAktualności

Amazon wprowadza sztuczną inteligencję w recenzjach produktów w USA. Na czym polega usługa?

Newsroom BrandsIT
16 sierpnia, 2023
technologia, cyberbezpieczeństwo, atak hakerski, cyberbezpieczeństwe, MF, cyberbezpieczeństwa, haker
CyberbezpieczeństwoAIAktualnościTechnologia

Sztuczna inteligencja słyszy Twoje hasło – Ataki akustyczne w epoce cyfrowej

Newsroom BrandsIT
9 sierpnia, 2023
Sztuczna inteligencja, cyberbezpieczeństwo, AI
AIArtykułyTechnologia

Przerwa w wyścigu AI: etyczne i społeczne konsekwencje

Izabela Myszkowska
8 sierpnia, 2023
Sztuczna inteligencja
AIArtykułyTechnologia

Generatywna AI w biznesie: Przełomowe zastosowania ChatGPT i innych modeli językowych

Klaudia Ciesielska
8 sierpnia, 2023
Chatgpt, sztuczna inteligencja, openai
AIAktualnościTechnologia

Sztuczna inteligencja to kłamczuszek? – Dlaczego ChatGPT potrafi wprowadzać w błąd

Izabela Myszkowska
7 sierpnia, 2023
Sztuczna inteligencja, cyberbezpieczeństwo, AI
AIAktualnościTechnologia

Era AI-First – Jak dojrzałość sztucznej inteligencji napędza zwrot z inwestycji?

Klaudia Ciesielska
3 sierpnia, 2023
Sztuczna inteligencja, AI
AIAktualnościTechnologia

Infor Marketplace zintegrowany z popularnym rozwiązaniem AI. Dostawca zapowiada dalszy rozwój

Klaudia Ciesielska
3 sierpnia, 2023
Brandsit
  • Redakcja
  • Reklama
  • Preferencje

© 2017-2025 Brands Stream Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?

Not a member? Sign Up