Agnieszka Zarzycka wraca do Microsoft

Bartosz Martyka
Bartosz Martyka  - Redaktor naczelny Brandsit 2 min czytania

Agnieszka Zarzycka będzie kierować zespołem specjalistów odpowiadających za sprzedaż i budowanie rynku dla Aplikacji Biznesowych Microsoft w segmencie dużych Klientów, w tym Microsoft Dynamics w polskim oddziale firmy. Stanowisko objęła 1 września 2018 roku.

Agnieszka Zarzycka jest liderem biznesowym z dużym doświadczeniem w obszarze sprzedaży, marketingu i współpracy z partnerami. Swoje kompetencje potwierdziła pracując dla międzynarodowych liderów, takich jak Oracle, DELL, czy Kapsch. Karierę w Microsoft rozpoczęła w 2007 roku w zespole odpowiadającym za aplikacje Microsoft Dynamics. Na początku odpowiadała za strategię marketingową rozwiązań Dynamics a następnie koncentrowała się na wprowadzeniu na rynek polski Dynamics CRM Online i budowie kanału partnerskiego dla Microsoft Dynamics CRM OnLine. Wreszcie skupiła się na sprzedaży rozwiązań biznesowych w segmencie enterprise.

Agnieszka Zarzycka wraca do Microsoft po trzech latach, w trakcie których odpowiadała za budowę rynku dla rozwiązań customer experience w firmie Oracle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Rosji.

Agnieszka Zarzycka MicrosoftCzuję się dumna i wyróżniona mogąc ponownie dołączyć do Microsoft, a w szczególności wrócić do zespołu Dynamics. Microsoft to fantastyczna organizacja, tworzona przez inteligentnych, zaangażowanych i pełnych pasji ludzi. Potencjał aplikacji Dynamics 365 tworzy ogromne szanse dalszego podboju rynku – podkreśla Agnieszka Zarzycka. – Wracam do firmy z doświadczeniem zdobytym na stanowiskach lokalnych i regionalnych. Uwielbiam wychodzić poza strefę komfortu, tworzyć nowe rozwiązania, rzucać wyzwania i inspirować innych do działania. Jednocześnie wierzę w pozytywne efekty współpracy i synergii wynikającej z połączenia siły platformy Microsoft, aplikacji biznesowych i narzędzi podnoszących produktywność biznesu.

Agnieszka Zarzycka jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie. Prywatnie jest miłośniczką narciarstwa i podróży.

Cześć,

Dziękuję za przeczytanie mojego artykułu! Mam nadzieję, że byłeś zadowolony z treści i znalazłeś w niej wartościowe informacje. Jeśli chcesz otrzymywać więcej podobnych treści, zapraszam Cię do zapisania się na mój newsletter. Będziesz wtedy na bieżąco z najnowszymi wpisami i będziesz miał dostęp do ekskluzywnych materiałów, których nie publikuję na stronie. Dzięki temu nigdy nie przegapisz żadnej interesującej treści.

 
Posiada…
Redaktor naczelny Brandsit
Skomentuj
- Reklama -

Upadają banki, ale nie ma paniki, dlaczego?

Nie spodziewajmy się tłumów stojących przed bankomatami. Upadłość SVB nie wywołała paniki. Pozostał jednak problem spowodowany nadmiernym drukowaniem pieniędzy przez

3 min czytania

JSW liczy straty po pożarze w kopalni. Mogą być niższe dzięki “sile wyższej”

Kopalnia Knurów-Szczygłowice wydobędzie w tym roku ok. 250 tys. ton węgla mniej niż planowano z powodu podziemnego pożaru wykrytego półtora

2 min czytania

Cyfryzacja – dyrektorzy finansowi kręcą nosem. Czy planują cięcia budżetów?

W ostatnich latach można zaobserwować dynamiczny wzrost inwestycji organów podatkowych w nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz towarzyszące temu procesowi zmiany regulacyjne.

7 min czytania