Analiza zachowań w fizycznym sklepie?

Narzędzia do analizy zachowań klientów zyskują nowy wymiar. Dzięki technologii wi-fi i beaconom handel może już nie tylko monitorować ruch…

Kamera konferencyjna dla małych pomieszczeń

Logitech zaprezentował Logitech MeetUp – kompaktową kamerę konferencyjną typu all-in-one dla małych pomieszczeń. Szerokie 120-stopniowe pole widzenia sprawia, że…

W Sklepie Play firmy Google było dostępne szkodliwe oprogramowanie

Eksperci z Kaspersky Lab wykryli nowego, nietypowego trojana rozprzestrzenianego za pośrednictwem Sklepu Play firmy Google. Trojan Dvmap potrafi…

3 ciekawostki na temat VR

Producenci komputerów  coraz więcej miejsca poświęcają wirtualnej rzeczywistości. Trend jest również zauważalny na rynku pracy dla programistów. Co…

Google zmienia sposób wspierania polskich start-upów

Campus Warsaw powstał z inicjatywy Google'a i działa od listopada 2015 roku, jednak nieco ponad miesiąc temu zaszły w nim ważne…

Platforma SAMSUNG ARTIK – nowa generacja IoT

Samsung Electronics zapowiedział wprowadzenie nowej, zaawansowanej platformy SAMSUNG ARTIK Smart IoT. Rozwiązanie to ułatwi firmom wprowadzanie na rynek…

Google AdWords – jak korzystać, by najwięcej zyskać?

Google AdWords to świetne narzędzie reklamowe. Ale, jak wszystko, ma swoje wady i zalety. Aby z niego korzystać,…

Czy e-sklepy korzystają z AdWords?

O sile reklamy można pisać wiele. Jednak faktem jest, że w różnym stopniu każda reklama ją posiada. Reklama…

Efektywny profil sprzedażowy na LinkedIn

Optymalizacja profilu na LinkedIn jest kluczowa dla efektywnego social sellingu i budowania marki osobistej. Zaktualizowany, profesjonalny profil przyciąga…