telewizja

- REKLAMA -

Biznes pisany światłowodem

Bartosz Martyka

Dostarczanie internetu to dochodowy biznes, wiąże się on jednak z nieustającymi inwestycjami w infrastrukturę, utrzymaniem…

Targi AB Innovation Days za nami

Klaudia Ciesielska

Po raz piąty firma AB S.A. zorganizowała AB Innovation Days, czyli najważniejsze targi RTV/AGD branży…

Sztuczna inteligencja to już fakt — czy tego chcemy, czy nie

Klaudia Ciesielska

Sztuczna inteligencja (AI) istnieje od dziesiątek lat. Szybko przenika też do kolejnych branż i dziedzin, od…

Brak zasięgu – jak się przed nim zabezpieczyć?

Bartosz Martyka

Utrata sygnału to przykra sytuacja, która może spotkać każdego z nas i przez którą często…

Sony kontynuuje prace nad rozwiązaniami do produkcji na żywo IP Live

Klaudia Ciesielska

Sony kontynuuje inwestycje w zapewnienie wzajemnej współpracy rozwiązań do produkcji IP Live. Powiększa w tym celu ofertę…

Sony na targach NAB 2018: profesjonalne rozwiązania dla mediów

Klaudia Ciesielska

Podczas targów NAB 2018 firma Sony prezentuje technologie i produkty do pracy z materiałami HD, 4K, 8K,…

“Kluczowy jest wiarygodny model biznesowy” – wywiad z Michałem Gzylem

Klaudia Ciesielska

Innowacyjne projekty mogą liczyć na przyznanie wsparcia finansowego z różnych źródeł. Jednym z projektów wspierających…

Popatrz w górę: dlaczego chmura to przyszłość firm medialnych?

Klaudia Ciesielska

Chmura ułatwia pracę firmom z wielu branży, jednak branża medialna pozostaje odporna na takie rozwiązania.…

Gaming – Jak stać się lepszym graczem i wykorzystać swój potencjał?

Bartosz Martyka

E-sport powoli urasta do rangi pełnoprawnego sportu. Rosnącą popularność i oglądalność wirtualnej rozgrywki dostrzegają już…

Śpiący olbrzym: big data w branży telewizyjnej

Bartosz Martyka

Termin „big data“ jest coraz częściej używany w różnych branżach, ale niewiele osób dobrze rozumie…

Połącz się z nami

- REKLAMA -