Salesforce migruje do RedHat. Co oznacza nowe partnerstwo?

Dreamforce to nie tylko okazja do sieciowania; to również platforma do prezentacji najnowszych osiągnięć technologicznych. W centrum uwagi…

Jak osiągnąć sukces na polskim rynku? 3 filary według Salesforce

Salesforce niedawno opublikował swój najnowszy raport "State of the Connected Customer". Badanie objęło 14 300 konsumentów i nabywców…

Salesforce wystartował z rozwiązaniem dla MŚP. Jakie potrzeby sektora spełnił?

Salesforce wdrożył  nowe rozwiązanie dedykowane małym firmom – „Starter” to intuicyjna aplikacja CRM typu „wszystko w jednym”, która…

Z niszy na szczyt – giganci technologiczni biorą się za low code. Jakich korzyści oczekują?

Era transformacji cyfrowej niesie ze sobą potrzebę intensyfikacji tworzenia aplikacji oraz inteligentnej automatyzacji. W tym kontekście, innowacyjne przedsiębiorstwa…

Salesforce wprowadza generatywną AI do marketingu i handlu. Nowe produkty giganta IT

Salesforce wprowadził nowatorskie produkty zasilane generatywną sztuczną inteligencją: Marketing GPT i Commerce GPT. Marketing GPT umożliwia specjalistom ds.…

Nawet miesiąc pracy w ciągu roku – tyle czasu może pomóc zaoszczędzić sztuczna inteligencja

Generatywna sztuczna inteligencja pojawia się coraz częściej w kontekście wykorzystywania jej przez biznes. Firmy coraz chętniej sięgają po…

Lider rynku systemów CRM wprowadził AI do oferty za 360 tys. dolarów

Salesforce poinformował o wprowadzeniu AI Cloud, najszybszego i najbardziej zaufanego rozwiązania dla klientów Salesforce, które pozwala usprawnić obsługę…

Sztuczna inteligencja, personalizacja i przyszłość e-commerce: Salesforce wprowadza Einstein GPT for Commerce

Podczas wydarzenia Shoptalk, Salesforce ogłosił nowe rozwiązania w Commerce Cloud, które pomogą firmom  połączyć się z klientami za…

Pewna praca? Zainwestuj w swoje umiejętności związane ze sztuczną inteligencją

Nowe badanie umiejętności cyfrowych przeprowadzone przez Salesforce pokazuje, że zdecydowana większość pracowników jest przekonanych, iż doświadczenie jest ważniejsze…

Organizacje korzystają średnio z 1000 aplikacji

Nowe dane pokazują, że liczba aplikacji biznesowych w firmach wzrosła o prawie 10% w ciągu ostatniego roku, przekraczając…

Salesforce uruchamia swoją chmurę w UE

Salesforce  uruchomił Hyperforce EU Operating Zone – umożliwiając tym samym globalnym klientom przechowywanie i przetwarzanie danych w Unii…

Cyfryzacja firm pędzi naprzód. Może zatrzymać ją bardzo istotna bariera

Jak wynika z nowego badania przeprowadzonego przez należącą do Salesforce firmę MuleSoft, wyzwania związane z pozyskiwaniem wykwalifikowanych pracowników…

Salesforce i Snowflake rozszerzają współpracę

Salesforce i Snowflake ogłosiły dziś współpracę w zakresie udostępniania danych w trybie „zero kopiowania”, które umożliwią klientom uwolnienie jeszcze większej…

Obsługa klienta w polskich firmach ważniejsza niż kiedykolwiek

Salesforce opublikował piątą edycję raportu State of Service, w którym dzieli się spostrzeżeniami ponad 8000 specjalistów z 36…

Salesforce: Media społecznościowe i kanały cyfrowe mogą zwiększyć zaufanie do władz

Podobnie jak w przypadku trendów obserwowanych w innych branżach, konsumenci domagają się, by instytucje rządowe oferowały więcej swoich usług…

Od czego zależy przyszłość usług finansowych?

Co się dzieje, gdy wymagania klientów przewyższają możliwości firmy? Z tym pytaniem zmagają się instytucje finansowe (FSI), ponieważ…

Salesforce rozbudowuje pakiet rozwiązań do automatyzacji

Na konferencji TrailblazerDX firma Salesforce, globalny lider w dziedzinie systemów CRM, poinformowała o kolejnych innowacjach wprowadzonych w rozwiązaniu Salesforce Flow,…

Biznes potrzebuje kobiet i różnorodności – z nimi rozwija się prężniej

W ciągu ostatnich dwóch lat globalna pandemia dogłębnie zmieniła sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Ponadto wywarła znaczący…

Przez braki w obsłudze klienta firmy tracą 7 mld USD

MuleSoft, spółka zależna Salesforce oraz dostawca czołowej platformy integracyjnej i API, zaprezentował kolejną wersję raportu  „2022 Connectivity Benchmark…

QRADAR – konieczność w niespokojnych czasach

Jak pokazuje „Cyber Security Report 2021” firmy Check Point, w sferze bezpieczeństwa trwa nieustający wyścig technologiczny. Codziennie na…

Polski przemysł i transformacja cyfrowa – jakie są wyzwania i największe zagrożenia?

Przemysł należał do najbardziej dotkniętych branż w pierwszych miesiącach pandemii Covid-19. W wielu zakładach przemysłowych zmniejszenie zatrudnienia i…