Dreamforce to nie tylko okazja do sieciowania; to również platforma do prezentacji najnowszych osiągnięć technologicznych. W centrum uwagi…
Salesforce niedawno opublikował swój najnowszy raport "State of the Connected Customer". Badanie objęło 14 300 konsumentów i nabywców…
Salesforce wdrożył nowe rozwiązanie dedykowane małym firmom – „Starter” to intuicyjna aplikacja CRM typu „wszystko w jednym”, która…
Era transformacji cyfrowej niesie ze sobą potrzebę intensyfikacji tworzenia aplikacji oraz inteligentnej automatyzacji. W tym kontekście, innowacyjne przedsiębiorstwa…
Salesforce wprowadził nowatorskie produkty zasilane generatywną sztuczną inteligencją: Marketing GPT i Commerce GPT. Marketing GPT umożliwia specjalistom ds.…
Generatywna sztuczna inteligencja pojawia się coraz częściej w kontekście wykorzystywania jej przez biznes. Firmy coraz chętniej sięgają po…
Salesforce poinformował o wprowadzeniu AI Cloud, najszybszego i najbardziej zaufanego rozwiązania dla klientów Salesforce, które pozwala usprawnić obsługę…
Podczas wydarzenia Shoptalk, Salesforce ogłosił nowe rozwiązania w Commerce Cloud, które pomogą firmom połączyć się z klientami za…
Nowe badanie umiejętności cyfrowych przeprowadzone przez Salesforce pokazuje, że zdecydowana większość pracowników jest przekonanych, iż doświadczenie jest ważniejsze…
Nowe dane pokazują, że liczba aplikacji biznesowych w firmach wzrosła o prawie 10% w ciągu ostatniego roku, przekraczając…
Salesforce uruchomił Hyperforce EU Operating Zone – umożliwiając tym samym globalnym klientom przechowywanie i przetwarzanie danych w Unii…
Jak wynika z nowego badania przeprowadzonego przez należącą do Salesforce firmę MuleSoft, wyzwania związane z pozyskiwaniem wykwalifikowanych pracowników…
Salesforce i Snowflake ogłosiły dziś współpracę w zakresie udostępniania danych w trybie „zero kopiowania”, które umożliwią klientom uwolnienie jeszcze większej…
Salesforce opublikował piątą edycję raportu State of Service, w którym dzieli się spostrzeżeniami ponad 8000 specjalistów z 36…
Podobnie jak w przypadku trendów obserwowanych w innych branżach, konsumenci domagają się, by instytucje rządowe oferowały więcej swoich usług…
Co się dzieje, gdy wymagania klientów przewyższają możliwości firmy? Z tym pytaniem zmagają się instytucje finansowe (FSI), ponieważ…
Na konferencji TrailblazerDX firma Salesforce, globalny lider w dziedzinie systemów CRM, poinformowała o kolejnych innowacjach wprowadzonych w rozwiązaniu Salesforce Flow,…
W ciągu ostatnich dwóch lat globalna pandemia dogłębnie zmieniła sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Ponadto wywarła znaczący…
MuleSoft, spółka zależna Salesforce oraz dostawca czołowej platformy integracyjnej i API, zaprezentował kolejną wersję raportu „2022 Connectivity Benchmark…
Jak pokazuje „Cyber Security Report 2021” firmy Check Point, w sferze bezpieczeństwa trwa nieustający wyścig technologiczny. Codziennie na…
Przemysł należał do najbardziej dotkniętych branż w pierwszych miesiącach pandemii Covid-19. W wielu zakładach przemysłowych zmniejszenie zatrudnienia i…
Wyselekcjonowane specjalnie dla Ciebie treści w oparciu o Twoje preferencje myBIT.
Sign in to your account