Nadążyć za tempem zmian – wywiad z Mateuszem Strzeleckim, CMO, S4E

"Kto stoi w miejscu ten się cofa" - to ponadczasowe stwierdzenie szczególnie zdaje się odnosić do branży IT,…

Eventy, które realizują cele biznesowe

Potencjał marketingowy eventów jest ogromny i mnóstwo przedsiębiorców zaczyna zdawać sobie z tego sprawę. Korzyści, jakie niesie dla…

x-kom – podsumowanie 2017 roku

Blisko 19 milionów odwiedzających sklep internetowy oraz salony stacjonarne i niemal 1,5 miliona zrealizowanych zamówień – miniony rok był…

W jaki sposób zmonetyzować wideo na facebook’u?

Obecnie wiele firm decydujących się na marketing w Sieci zaczyna swoje działania od prowadzenia profili na portalach społecznościowych.…

Polskie strony WWW coraz rzadziej z polską domeną

Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie, co potwierdza raport CENTR, organizacji zrzeszającej głównie europejskie rejestry domen krajowych.…

Fake news – jak bardzo mogą szkodzić nieprawdziwe informacje?

Media społecznościowe są postrzegane przez 58 proc. polskich użytkowników Internetu jako jedno z głównych źródeł informacji. Dzisiaj każdy…

E-Commerce w Polsce

Sprzedaż online rozpoczęła się pod koniec lat 90 w podobnym okresie pojawił się jeden z największych portali aukcyjnych…

Optymistyczne nastawienie CFO zwiastuje wzrost PKB?

Z międzynarodowego badania dyrektorów finansowych „CFO Survey”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte,  wynika, że optymizm dyrektorów finansowych (CFO)…

Sztuczna inteligencja w biznesie – jak zmieni się rzeczywistość biznesowa?

Sztuczna inteligencja (AI) jest już dziś częścią rzeczywistości biznesowej, a w najbliższych latach należy spodziewać się, że w znaczącym stopniu…

Marki komunikują się z konsumentem poprzez… serwisy społecznościowe

Konsumenci coraz częściej są skłonni wydawać pieniądze na transmisję wideo online. Jak pokazuje badanie Deloitte „Digital Democracy Survey”,…

Transmisje CS:GO – co najchętniej oglądaliśmy?

Fantasy Expo przygotowało zestawienie polskich transmisji z największych turniejów Counter Strike: Global Offensive. Zestawienie obejmuje pierwszych 7 miesięcy…

Licencja czy abonament? E-biznes okiem resellera

Wybór dotyczący oprogramowania dla sklepu internetowego, czy w formie licencji, czy w modelu SaaS, to dylemat nie tylko…

Millenialsi zmieniają rynek pracy

Z danych Krajowej Izby Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji wynika, że w Polsce brakuje ok. 50 tysięcy specjalistów IT.…

Jak wykorzystać komunikator Facebook Messenger w komunikacji biznesowej?

Współczesna technologia wywiera coraz większy wpływ na życie ludzi oraz ich wzajemne relacje. W obszarze komunikacji międzyludzkiej szczególny…

Jak korzystać z social mediów w branży IT – wywiad z Moniką Czaplicką

Wywiad z Moniką Czaplicką - wykładowcą, autorką książki „Zarządzanie Kryzysem w Social Media”, założycielką agencji Wobuzz, bloga czaplicka.eu…

Efektywny profil sprzedażowy na LinkedIn

Optymalizacja profilu na LinkedIn jest kluczowa dla efektywnego social sellingu i budowania marki osobistej. Zaktualizowany, profesjonalny profil przyciąga…