Jak wynika z badania SearchNode, aż 96% właścicieli sklepów online wierzy, że sztuczna inteligencja wywiera pozytywny wpływ na…
Od 1 stycznia br. przedsiębiorcy mają obowiązek informować o najniższej cenie produktu lub usługi z 30 dni przed…
Coraz więcej przedsiębiorstw posiadających sklepy stacjonarne decyduje się również na rozpoczęcie sprzedaży online. Według analizy przeprowadzonej przez PwC…
Ponad trzy czwarte Polaków oszczędza energię elektryczną oraz stara się unikać marnowania żywności. Jak wynika z 41. edycji…
Połowa Polaków spędza obecnie więcej czasu na poszukiwaniu najlepszych okazji cenowych. Batalia o klienta trwa, więc Polski handel…
Podczas wydarzenia Shoptalk, Salesforce ogłosił nowe rozwiązania w Commerce Cloud, które pomogą firmom połączyć się z klientami za…
Z odroczonych płatności, z ang. BNPL, czyli buy now, pay later – „kup teraz, zapłać później”, korzysta coraz więcej konsumentów…
Jak co roku, w okresie świątecznym rośnie sprzedaż, również w kanale e-commerce. Zwyczajowy wzrost zainteresowania zakupami w sieci…
Ponad 80 proc. Polaków nie jest zainteresowanych możliwością robienia zakupów w metaverse - wynika z badania Santander Consumer…
Z dniem 1 stycznia 2023 r. weszły w życie znowelizowane przepisy o prawach konsumentów stanowiące implementację tzw. dyrektywy…
W 2022 r. na pierwszy plan wysuwa się transgraniczny handel elektroniczny. Bowiem już dziś prawie trzy czwarte (74%)…
Jak wynika z badań społecznych przeprowadzonych w 2020 r. na zlecenie UOKiK, 93 proc. osób robiących zakupy w…
Trwa najintensywniejszy czas w roku branży logistycznej, który tradycyjnie rozpoczyna Black Friday. Jak dostawcy radzą sobie z tą przedświąteczną…
Handel online w Europie rozwijał się nieprzerwanie w czasie pandemii dzięki ograniczeniom i obawom, a także poprzez silne…
Coraz więcej Polaków porzuca monety i banknoty na rzecz płatności online, a ostatnie dwa lata jeszcze mocniej utrwaliły…
Jak wynika z najnowszych danych W3Tech, w języku angielskim jest obecnie dostępne 61,5% wszystkich treści zawartych w internecie.…
Jeśli polski e-handel chce się liczyć w skali globalnej, musi gonić europejską czołówkę. Jak pokazuje analiza Strix, agencji…
Według raportu „Rynek handlu elektronicznego: globalne trendy w branży, udział, wielkość, wzrost, możliwości i prognozy na lata 2022–2027” autorstwa…
Trend wzrostowy rynku e-commerce nieco spowalnia, bo nabywcy mają mniej pieniędzy. Walkę o serca i portfele klientów wygrają…
E-commerce coraz śmielej radzi sobie na polskim rynku sprzedażowym. Jego istotność dostrzegli także prawodawcy unijni i krajowi, ustanawiając…
Sektor e-commerce na przestrzeni ostatnich dwóch lat radził sobie doskonale. Jeszcze w tym roku przewidywano dwucyfrowe wzrosty, mimo…
Wyselekcjonowane specjalnie dla Ciebie treści w oparciu o Twoje preferencje myBIT.
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.
Sign in to your account